UOC descomptes matrícula UOC 2022-2023 Destacado

UOC descomptes matrícula UOC 2022-2023

UOC descomptes matrícula 2022-2023

T'interessa avançar en la teva carrera? Una aliança amb UGT - Serveis Púbics- i la UOC per oferir-te descomptes i avantatges en formació.

Si el que necessites és aprendre de debò, tria la primera universitat amb programes 100% en línia i orientats a l'èxit de les organitzacions i empreses. Tria UOC

Descomptes i avantatges UOC: Si ets afiliat@ a UGT Serveis Públics Illes Balears utilitza el següent codi en matricular-te des del web de la UOC.  (mirar pdf adjunt)

Informa't: https://estudis.uoc.edu/ca/descomptes-matricula-corporativa

UOC descuentos matrícula 2022-2023

Estás interessad@ en avanzar en tu carrera? Una alianza con UGT Serveis Púbics Illes Balears y la UOC para ofrecer descuentos y ventajas en formació.

Si el que necesitas es aprender de verdad, elige la primera universidad con programas 100% en línea y orientados al éxito de las organizaciones y empresas. Elige UOC

Descuentos y ventajas UOC: Si eres afiliad@ a UGT Serveis Públics Illes Balears utiliza el código al matricularte dedel web de la UOC.  (mirar pdf adjunto)

Informate: https://estudis.uoc.edu/ca/descomptes-matricula-corporativa