SE'NS RETORNEN LES 35 HORES SETMANALS Destacado

SE'NS RETORNEN LES 35 HORES SETMANALS

Primer resultat tangible de l'Acord signat ahir per UGT-Serveis Públics i el Govern d'Espanya

UGT SSPP Balears es congratula de les declaracions de la presidenta Francina Armengol realitzades aquest dimarts en el debat de política general de la Comunitat Autònoma que s'iniciava avui en el parlament, en les quals anuncia la recuperació de la jornada setmanal de 35 hores per al personal de la sanitat pública de Balears.

Tal com venia assenyalant UGT en la campanya de concentracions realitzada en tots els centres del *IB-*Salut, la recuperació de la jornada de 35 hores és la RECUPERACIÓ D'UN DRET que el personal de la sanitat pública de la nostra Comunitat Autònoma ja gaudia i que ens va furtar el Govern del PP governat pel Sr. Bauzá al maig de 2012.

És una mesura de justícia que ha reclamat UGT- Serveis Públics per la qual UGT-Salut porta lluitant molt temps (massa), ara bé, una vegada aconseguit, no podem deixar de mostrar la nostra satisfacció.

Aquest és un dels drets la devolució dels quals es facilita després de la signatura d'UGT en el dia d'ahir de l'Acord 2022-2024 amb el Govern d'Espanya que a més esmorteirà els efectes de la inflació en els salaris d'empleades i empleats públics.

Això farà que consolidin molts llocs de treball, es guanyarà en conciliació, en descans, en definitiva, és una mesura que millorarà la vida de les nostres plantilles i augmentarà la qualitat assistencial.

Una vegada feta pública aquesta mesura, sol·licitem l'IB-Salut que convoqui, com més aviat millor, les corresponents taules de negociació perquè tant els serveis com el personal puguin planificar els canvis que es vagin a produir.

Declaracions de la secretaria del sector de salut, Aurora López a aquesta notícia: https://youtu.be/Bkxis2Fe6Ms