MESA SECTORIAL SERVEIS GENERALS 24/02/2022

MESA SECTORIAL DE SERVEIS GENERALS 22/02/2022

En data 24/02/2022 s'ha celebrat la MS i s’han tractat els següents temes:

• Aprovació d’actes
  • Modificació RLT. El més destacable d'aquestes modificacions és la creació de nombroses places d'auxiliars i ordenances per als centres educatius, tot amb vista a ampliar l'horari dels centres i augmentar l'oferta de formació professional. Altres modificacions han afectat a titulacions o canvis de cossos per adaptar la RLT.

Des d’UGT hem demanat l’homogeneïtzació dels complements específics, reivindicació històrica i que afecta col·lectius com els d’atenció al públic, els menescals, els fisioterapeutes… L'administració es compromet a estudiar aquestes homogeneïtzacions i que passem per escrit la proposta, per descomptat que li farem arribar.

• Bases borsa extraordinària cos facultatiu superior, escala humanística i de ciències socials, especialitat assessor lingüístic per a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera. El procès consistirà en una prova selectiva (50 preguntes i 80 minuts per contestar), nivell de català exigit C2, proposta de temari.
  • Calendarització de les meses tècniques
    • 24 de febrer: concurs obert i permanent. Les negociacions van per bon camí i aviat tindrem el text definitiu. Avançar que es preveu que els llocs base surtin amb periodicitat quadrimestral i els llocs de prefectura (cap de negociat, de servei…) i els de lliure designació surtin de manera individualitzada a mesura que vagin quedant vacants.
    • 3 de març: promoció interna temporal. L’administració ens passarà una proposta en breu, la idea és que si una plaça no es cobreix per concurs, que surti a promoció interna temporal. Anirem informant
  • Recuperació festiu que coincideix amb dissabte. L’administració fixa com a festiu recuperable l’1 de gener.
  • Carrera professional personal interí. L’administració ens informa que l’informe per incloure al personal interí en la carrera i amb efectes 1 de gener de 2021, està a l’espera del vistiplau de la DG de Pressupost. Una vegada ho tingui convocarà una mesa extraordinària per incloure al personal interí.
  • Carrera professional funcionaris de carrera. Des d’UGT s’ha registrat un escrit (escrit PDF) sol·licitant a l’administració que es doni un tracte igualitari al personal interí que va aprovar les opos de l’oferta pública del 2014 al 2017 i que s’enquadraren en el  nivell I. Demanam que igual que ara es van a enquadrar al interins tenint en compte l’antiguitat total, doncs que també es revisen els que van aprovar oposicions i reunien els requisits de l’enquadrament extraordinari per estar en el nivell I, II, III o IV. L’administració ens ha comentat que pren nota i que aquesta reivindicació formarà part del nou acord de carrera, s’ha de donar un tracte igualitari a tots, des d’UGT aplaudim aquesta decisió.

US SEGUIREM INFORMANT!!!!!