CARRERA PROFESSIONAL. Llistat provisional del personal funcionari interí amb dret a carrera

Publicat al BOIB de 9 d'agost de 2022 la "Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual es publica la llista provisional del personal funcionari interí inclòs en l’àmbit d’aplicació de l’Acord del Consell de Govern de 18 de juliol de 2022 pel qual es ratifiquen els acords de la Mesa Sectorial de Serveis Generals de 4 de maig de 2022 i del Comitè Intercentres de 9 de maig de 2022 de modificació de l’Acord de la Mesa Sectorial de Serveis Generals i del Comitè Intercentres de 4 de maig de 2015"

Per tant, si compliu els requisits heu de comprovar que figureu al llistat i que el nivell d'enquadrament i els dies sobrers siguin correctes.

Teniu 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta llista en el Butlletí Oficial de les Illes Balears , perquè si no estàs d'acord puguis presentar les reclamacions que consideres oportunes, o bé, atès el caràcter voluntari de la carrera professional horitzontal, optar per renunciar a participar-hi.

Qualsevol dubte, contacta amb nosaltres