MESA SECTORIAL CONCURS GENERAL DE TRASLLATS D’ ÀMBIT AUTONÒMIC Destacado

Dimecres, 27 d’octubre de 2021, UGT Ensenyament ha assistit a la Mesa Sectorial convocada per la Conselleria d’Educació, on s'ha presentat la proposta de resolució de Convocatòria de Concurs de Trasllats d’àmbit autonòmicper als funcionaris dels cossos docents.

El Cap de Departament de Personal Docent de Secundària, Albert Flores, ens ha exposat els canvis i novetats que tindrà la convocatòria del concurs d’enguany que són els següents:

• Els/es Professors/es de l'especialitat de Tecnologia (0590019), podran concursar a places de l’especialitat de Suport a l’àrea de ciències o tecnologia (0590059) i no podran concursar a places de l'especialitat Suport a l'àrea pràctica (0591026).
  • Els/es Professors/es de l'especialitat de Processos i mitjans de comunicació (0590119), deixaran de poder concursar a places de l’especialitat de Suport a l’àrea de ciències o tecnologia (0590059).
  • S’ha avançat que aquestes modificacions també es faran a l’Annex IV del Decret d’interins.
  • En aquest CGT Autonòmic, hi haurà la creació de places orgàniques a totes les tipologies de centres amb alumnat, que fins ara es cobrien en Comissió de Serveis, com són: Els camps d’Aprenentatge (només podran concursar mestres), Centres d’Especial Dificultat com les Aules Hospitalàries; Atenció Domiciliària i Equips Específics (podran concursar PTs, ALs i Orientadors/es). Queden exempts els CEPs, Institut a Distància(IEDIB)i l’Arxiu Museu Històric al tenir normativa pròpia.
  • Enguany no es convocarà CGT d’Inspectors/es.
  • Possiblement per poder demanar Comissió de Serveis s’haurà d’haver Concursat prèviament.

UGT Ensenyament ha demanat a la seva intervenció entre altres coses:

• Que a L’Annex 2A del Barem de Mèrits, la titulació de nivell C2 de llengua catalana atorgades per les EOIs icertificat de nivell C2 de català emès a les Illes Balears per la Junta Avaluadora de Català, Direcció General de Política Lingüística, Direcció General de Cultura i Joventut, EBAP o Institut d’Estudis Baleàrics, o certificat de Llengua III del Pla de Reciclatge i Formació Lingüística i Cultural emès per l’ICE, tinguin la mateixa puntuació.

RECORDEM:

• Enguany el CGT és Autonòmic.
  • Per poder concursar han d’haver transcorregut un mínim de 2 anysdes de la darrera destinació definitiva.
  • El funcionaris en pràctiquesels funcionàries en expectativa de destinacióestan obligats a concursar.
  • Possible Publicació al BOIB del CGT 2 de novembre de 2021

Presentació de sol·licituds de dia 3 al 22 de novembre de 2021.