UGT ENSENYAMENT INFORMA: Conveni de Formació Permanent entre UGT-Serveis públics i la UNED preparatoris d'oposicions cos de docents. Destacado

Estimades companyes i companys:

UGT-Serveis Públics conjuntament amb la Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED), ha signat un Conveni per a la realització de Formació Permanent et per a preparació d'oposicions a funcionaris docents no universitaris en Infantil, Primària i Secundària.

Aquest conveni té per objecte establir les línies de col·laboració entre totes dues Institucions per a la difusió del programa modular d'Expert Universitari dins de postgrau i desenvolupament professional de la UNED titulat: Preparació d'oposicions per a l'accés al cos de mestres/as d'infantil i primària (A2) i professors/as d'ensenyament secundari (A1), entenent sota aquest títol, les tres etapes educatives que comporten a la consecució de diferents postgraus d'expert universitari.

Aquest  Conveni compromet a la nostra organització UGT-Serveis Públics a col·laborar en la publicitat i difusió del curs a nivell estatal dins de les seues vies de comunicació amb afiliades/dues i interessades/us. L'organització sindical es compromet a mantindre un “bàner” (objecte de publicitat digital) tant en la pàgina d'inici del sector corresponent a nivell nacional i també en la zona de la pàgina web destinada a serveis a l'afiliat com en les seus autonòmiques, amb la publicitat del curs negociant la ubicació del mateix (secció d'ensenyament del sindicat i en l'esmentada zona destinada als serveis per a l'afiliat).

Així mateix, es compromet a remetre correus electrònics informatius de l'activitat a les seues afiliades/us amb la informació i enllaç abans del començament de l'activitat formativa, de manera que arribe a les afiliades i afiliats de les diferents parts del territori nacional.

• El conveni comporta un 10% de descompte en la matriculació del curs per a les afiliades i afiliats a UGT-Serveis Públics, que es mantindrà des de la signatura d'aquest conveni i durant tota la vigència d'aquest, que en principi serà de quatre cursos acadèmics.
  • Totes les gestions administratives per a la inscripció del curs seran dutes a terme per la *UNED.
  • Tota la informació ampliada la trobàreu en el següent enllaç