UGT reclama que les convocatòries d'oposicions docents de 2022 es realitzin conforme al Projecte de llei per reduir la temporalitat i l’estabilitat a l'ocupació aprovat ahir.

UGT ha defensat davant el Ministeri d'Educació i les comunitats autònomes que s'aprovin les places per reduir la temporalitat al 8%, però que no es convoquin fins que estigui aprovada la normativa estatal per definir, en virtut de l'acord i de la llei per reduir la temporalitat i estabilitzar l'ocupació, les bases dels processos selectius per cobrir les places a l'àmbit docent.

Considerem que convocar amb el model actual, sense esperar la nova normativa bàsica estatal que modificarà el RD 276/2007 d'ingrés i accés als cossos docents, és un intent de boicotejar la nova normativa i l'esperit tant, de l'acord sobre el Pla de xoc per reduir la temporalitat, subscrit per UGT i altres organitzacions sindicals, com de la nova Llei de mesures urgents per reduir la temporalitat a les administracions públiques.

Acedeix a la notícia completa, llegint la nota de premsa adjunta