Sector postal exposa a Pepe Álvarez la problemàtica de Correus Destacado

Sector postal exposa a Pepe Álvarez la problemàtica de Correus

Els companys del sector postal de la FSP/UGT van acudir a l'acte sindical del 20 d'abril passat, on van poder exposar al secretari general de la nostra organització, la seva preocupació pel rumb que està agafant Correos, l'empresa pública més nombrosa de l'estat. El van informar de la represa de les mobilitzacions: 3 dies de vaga i convocatòria d'una manifestació nacional davant del Congrés dels Diputats.

Pepe Alvarez és ben coneixedor de la realitat de Correos, de la política infumable del President de l'empresa Sr. Serrano, i encara que és una qüestió difícil pel pes polític que aquest personatge té dins del govern espanyol, va deixar clar que la política d'acció sindical unitària dels sindicats majoritaris acabarà tombat el President de Correos.