, ,

FONS SOCIAL – AJUDES I BESTRETES

1. Fotocòpia de la matrícula en la qual es detallin les assignatures, els codis, els crèdits i la convocatòria d’aquestes.

2. Justificant del pagament de la matrícula.

3. Fotocòpia de les factures dels llibres en les quals consti el nom de la persona que cursa els estudis, la data de pagament i el títol del llibre que té relació amb els estudis en els quals s’ha matriculat.

En el cas de sol·licitud d’ajuda per estudis de fill o filla:

4. Fotocòpia del DNI del fill o filla.

5. Informe de vida laboral del fill o filla per al qual sol·licita l’ajuda, com a mínim a 31 de desembre de l’any d’inici del curs acadèmic. En cas d’haver percebut ingressos durant l’exercici corresponent a l’any d’inici del curs acadèmic, haurà de presentar els certificats d’ingressos i retencions que acreditin els ingressos percebuts durant aquest període. Si no té Vida Laboral, haurà d’aportar un certificat/informe d’inexistència de número de la seguretat social expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

6. Autorització del fill o filla per a consultar les dades i documents següents segons el model establert: “consulta de naixement”, ”consulta de condició de becat o becada”.