, , ,

Procés selectiu concurs-oposició 2024

Aquí trobaràs la llista definitiva dels aspirants admesos i exclosos:

Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de dia 16 de maig de 2024, per la qual es fa pública la llista, amb caràcter definitiu, dels aspirants admesos i exclosos que han sol·licitat participar en el concurs oposició convocat per Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de 26 de març de 2024

Tràmit de reintegrament de les taxes del dret de participació

ASPIRANTS EXCLOSOS Poden sol·licitar el retornament de les taxes del dret de participació els aspirants exclosos, d’acord amb l’article 103 de la Llei 11/1998, de 14 de desembre i els aspirants que hagin fet pagaments indeguts, d’acord amb l’article 221 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, a través del tràmit telemàtic següent. Aquest tràmit estarà disponible del 17 de maig al 5 de juny.

Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de dia 24 d’abril de 2024, per la qual es fan públiques les llistes, amb caràcter provisional, dels aspirants admesos i exclosos que han sol·licitat participar en el concurs oposició del procés selectiu convocat per Resolució de 26 de març de 2024

Aquí trobaràs la llista provisional dels aspirants admesos i exclosos:

Termini per presentar al·legacions és del 25 d’abril al 9 de maig, ambdós inclosos

Nota per als aspirants que han participat per torn de reserva per a persones amb discapacitat o pel torn lliure i actualment figuren a les llistes com a exclosos per la causa NDI (no presenta el Dictamen d’acord amb la base 2.2.3.3).

Relació definitiva de places oferides pel procés selectiu concurs-oposició distribuït per illes 2024