CURS COACHING EDUCATIU

ADREÇAT: TOTS ELS COSSOS DOCENTS

DATES: de 7  a 28 de MAIG

CONTINGUTS

Què és el coaching educatiu? Definició, fons i objectius – Competències del professional del coaching educatiu. Conceptes essencials en coaching educatiu.- Creences, valor i objectius.- Eines de coaching educatiu.- Emoció i aprenentatge.-Víctimes versus protagonistes.- Aprenentatge, sorpresa i curiositat.- Comunicació en el coaching i PNL. Ampliació de perspectives. Posicions perceptives.

DOCENT

ÀNGELA COVES RIERA. Enginyera Tècnica en Informàtica de Gestió per la UIB. Graduada en Psicologia per la UOC. Coach PCC per la International Coach Federation. Membre del Comité d’Expertes en Coaching Psicològic del COPIB Membre del departament acadèmic d’EFIC. Escriptora amb 4 llibres publicats.

PREUS

Afiliats/ades                   Afiliats/ades              No afiliats/ades

menys d’1 any

30 €                                  45€                                  90€