CONCURS OBERT I PERMANENT/PROMOCIÓ INTERNA TEMPORAL

En la Mesa Sectorial celebrada 17 de maig de 2022, s’ha aprovat una reivindicació històrica d’UGT: l’Acord del sistema de provisió de CONCURS OBERT I PERMANENTAquest nou sistema millorarà la movilitat voluntària de les empleades i empleats públics, així com el desenvolupament professional dins l’administració, el que es tradueix en major agilitat i flexibilitat als concurs de trasllats.

Per un altra banda, s’ha aprovat un Acord per la millora temporal d’ocupació, és a dir, PROMOCIÓ INTERNA TEMPORAL, que permetrà al funcionari de carrera ocupar un lloc de treball no ocupat adscrit a un cos, escala o especialitat diferent del que pertanyi si té la titulació exigida, compleix els requisits del lloc i és funcionari de grup o subgrup immediatament inferior. Per tant, l’accés i la carrera vertical és ja una realitat.

Us seguirem informant!!!!