CONVOCATÒRIES PROCESSOS D’ESTABILITZACIÓ CAIB

CONVOCATÒRIES PROCESSOS D’ESTABILITZACIÓ

En data 17 de setembre es publica al BOIB la convocatòria del processos d’estabilització de l’ocupació temporal prevists a la Llei 20/2021, de 28 de desembre de la CAIB. Concretament es publiquen els processos de concurs de mèrits i concurs-oposició per l’accés a la CAIB com a personal funcionari i laboral.

El termini de presentació d’instàncies es de 20 dies hàbils i comença a comptar des del dia següent a la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, per tant, el termini de presentació d’instàncies finalitza dia 17 d’octubre de 2022.

El tràmit per a la presentació d’instàncies serà únicament telemàtic a través de la pàgina web de l’EBAP  http://oposicions.caib.es  i per accedir heu de disposar de DNI/Certificat electrònic, Cl@ve PIN o Cl@ve permanent.

CONVOCATÒRIES:

Procés d’estabilització personal funcionari concurs de mèrits:

Procés d’estabilització personal funcionari concurs-oposició:

Procés d’estabilització personal laboral concurs de mèrits:

Procés d’estabilització personal laboral concurs-oposició:

L’EBAP posarà a disposició dels qui ho necessiten, 3 persones per ajudar a emplenar el tràmit telemàtic en horari de 9h a 18h a Mallorca i de 9h a 14h a Menorca i Eivissa i es podrà sol·licitar cita prèvia.

Si teniu qualsevol dubte, contactau amb nosaltres

C/ Costa de Ses Germanetes, 6 entresòl B, 07010, Palma. – Tel.672 78 92 56 (local), 603 78 81 49 (funcionaris), 603 78 81 53 (laborals), autonomica@ugt-serveispublics.eu –   fspugtcaib.blogspot.com   –    http://balears.fespugt.es

Adjuntem quadre resum de les convocatòries dels processos d’estabilització, esperem que siguin de gran ajuda.

DESCARREGA AQUÍ QUADRE RESUM

US SEGUIREM INFORMANT!!!