Curs AJUDANTS D’OFICI: preparació part jurídica (Ajuntament de Palma)

AJUDANTS D’OFICIS

Preparació Oposicions Temari General

Ajuntament de Palma

6 TEMES – 15 HORES

Inclou classes de mnemotècnica, temari i explicació dels temes per preparar l’exercici de la part jurídica de les oposicions d’ajudants d’ofici de l’Ajuntament de Palma

DATES: del 20 de SETEMBRE al 6 d’OCTUBRE de 2022

HORARI: DIMARTS i DIJOUS, de 16 a 18’30H

LLOC: Palma – c/ Font i Monteros, núm.8 – Sala de Premsa.

MATRÍCULES:

AFILIADES I AFILIATS

AFILIADES I AFILIATS DE MENYS D’UN ANY

NO AFILIADES/ NO AFILIATS

60 €

80 €

150 €

INFORMACIÓ: Responsable de Formació UGT SERVEIS PÚBLICS ILLES BALEARS – Tel. 647689086 – 603 788 156 o SECCIÓ SINDICAL AJUNTAMENT DE PALMA 672 00 96 01

PREINSCRIPCIONS: enviar NOM i LLINATGES, DNI, TELÈFON, ADREÇA ELECTRÒNICA, i si estau AFILIATS/ADES (abans de dimecres, 7  de setembre de 2022)  al correu electrònic següent:  cursos@ugt-serveispublics.eu   indicant en el títol del correu AJUDANT OFICIS

OBSERVACIONS:

• preferències d’inscripcions AFILIADES i AFILIATS (*Les places s’assignaran per rigorós ordre de preinscripció)
  • iniciat el curs no es retorna la matrícula