“Demanar el certificat de vacunació als sanitaris és absolutament raonable”

Des del sindicat UGT consideren que l’exigència del passaport Covid per als treballadors d’hospitals i centres de salut de les Illes és una mesura correcta per a continuar protegint del contagi als ciutadans i al propi personal sanitari.

La responsable d’Atenció Primària del sindicat, María José Cordero, creu que com a treballadors de la sanitat pública han de donar exemple i vetllar per la salut dels pacients, i això porta implícita la vacunació.

Considera que el sector sanitari està altament conscienciat i que el número de personal no vacunat és residual.

{mp4}1909{/mp4}