ES CONCRETA LA RETALLADA QUE EL GOVERN CONTINUA NEGANT

El Govern s’ha quedat el 2% de les vostres retribucions i incompleix el que la Federació d’Empleades i Empleats de Serveis Públics (FeSP-UGT), com a sindicat més representatiu de les administracions públiques, va signar amb el Govern estatal, per tant, les vostres retribucions només s’han incrementat en el concepte ANTIGUITAT.

A MÉS, CONTINUANT ​​AMB LA SEVA BONDAT, TAMBÉ S’HA QUEDAT EL VOSTRE 0,9% DE 2021.

POSICIONAMENT DE LA UGT SOBRE AQUESTA INJUSTA MESURA

1r – La UGT és l’únic sindicat que ha demandat el tema davant els tribunals. El resultat de la nostra demanda encara s’endarrerirà en el temps, encara que esperem un pronunciament favorable.

2º- La UGT ha participat, al costat de totes les organitzacions sindicals que formen part de la Taula General de Negociació d’Empleades i Empleats Públics de les Illes Balears, en un procés de mobilitzacions que va concloure amb el compromís de Govern de negociar la calendarització de la recuperació de les retallades plantejades.

3º- La UGT manté una voluntat real d’arribar a un acord que possibiliti la recuperació de les retallades plantejades en un temps raonable i, evitar així, un conflicte que ningú desitja. Dimecres que ve dia 3 hi ha una mesa de negociació convocada a l’efecte. En ella el Govern té una oportunitat de reconduir aquesta situació.

Nómina_Enero._Se_concretan_los_recortes.doc