,

FeSP-UGT organitza unes jornades sobre el futur dels Centres Especials d’Ocupació

Part de l’equip del sindicat d’ensenyament privat concertat participa avui a Madrid a unes jornades sobre la realitat i el futur dels centres especials de treball, dins el XV Conveni Col•lectiu de centres i serveis d’atenció a persones amb discapacitat.

El Sector d’Ensenyament de FeSP-UGT celebra avui a Madrid una jornada sobre el present i el futur dels centres especials de Treball (CET). Entre els objectius d’aquesta trobada són l’estudi, anàlisi i debat de l’article 29.2 de el XV Conveni col·lectiu general de Centres i Serveis d’atenció a persones amb discapacitat, pel que fa a les retribucions dels treballadors dels CET.

La jornada s’emmarca en la campanya de defensa que ha  emprès la Federació d’Empleades i Empleats dels Serveis Públics d’UGT per l’estabilitat dels treballadors dels centres especials d’ocupació, així com de la millora de les seves condicions laborals i de la unificació a l’ alça dels seus salaris, independentment de si aquests són d’iniciativa social o no ho són.