CURSO DE PREPARACIÓN CONSOLIDACIÓN EMPLEO EN CORREOS

UGT Serveis Públics Illes Balears: CURSO CONSOLIDACIÓN EMPLEO CORREOS

Inscripciones :

Del 30 de Noviembre del 2022 al 8 de enero del 2023

( Iniciado el curso no se aceptan nuevas inscripciones )

PLAZAS LIMITADAS

INFORMACIÓN:

Secretaría Postal - 672 204 194

Secretaría Formación y Ocupación -  - 647 689 086 - 664 288 495

OBSERVACIONES:

-Los cursos están sujetos al número de inscripciones

- El horario puede presentar variaciones.

- Iniciado el curso no se devuelve la matrícula.

- La realización del curso está sujeta a la Legislación

que pueda generarse por la crisis sanitaria COVID-19.

AFILIADOS/DAS: 120 EUROS

aqui:

FORMACIÓ HOMOLOGADA NOVEMBRE

?️ A DISTÀNCIA

LA COEDUCACIÓ A L'AULA DES DE LA LITERATURA, L'AUDIOVISUAL I ELS CONTINGUTS DIGITALS  (50 Hores) ?️???

?? APRÈN A FOMENTAR LA COEDUCACIÓ A L'AULA TENINT PRESENT LES PREFERÈNCIES DE CONSUM DE L'ALUMNAT ACTUAL.

➡️ INSCRIPCIONS OBERTES!!!

➡️ INFORMACIÓ I ENLLAÇOS PER A REALITZAR LA INSCRIPCIÓ EN EL CARTELL ADJUNT.

?? FORMA'T ARA !
 MAI HI HA HAGUT UN MILLOR MOMENT PER A INVERTIR EN TU MATEIX.

? Inscriu-te ara i no et quedis sense la teva plaça al següent enllaç:

CURS PREPARACIÓ OPOSICIONS EDUCADOR/A SOCIAL - 22,5 Hores

MODALITAT PRESENCIAL (22,5 HORES):
LLOC DATES HORARI
PALMA – Font i Monteros, 8

DIES:

14-16-21-23-28 i 30 de novembre

12-14 i 19 de desembre

Dilluns i dimecres

de 15:45h a 18:15h

AFILIATS/DES NO AFILIATS/DES

75 euros 150 euros

Noves inscripcions obertes al següent enllaç :

INSCRIPCIONS:

9 novembre 2022 / 14 novembre 2022

PREPARADOR: JUAN GARCÍA LLITERAS
Places limitades

INFORMACIÓ:
Secretaria de Formació i Ocupació – Tel 664 288 495 / 647 689 086
OBSERVACIONS:
1) ELS CURSOS ESTAN SUBJECTES AL NOMBRE D’INSCRIPCIONS
2) L’HORARI POT TENIR VARIACIONS
3) INICIAT EL CURS NO ES TORNA LA MATRÍCULA
4) LA REALITZACIÓ DEL CURS ESTÀ SUBJECTA A LA LEGISLACIÓ QUE ES PUGUI GENERAR PER LA CRISIS
SANITARIA COVID-19
(* Les places s’assignaran per rigurós ordre d’inscripció amb preferència als afiliats/des)

De persona treballadora “analògica” a “digital” curs gratuït de 30 hores.

A la fi de l'època dels noranta del passat segle es va produir una accelerada informàtica, sobretot a causa de la incorporació d'Internet, tant en la nostra vida quotidiana com en els nostres llocs de treball.

No obstant això, el coneixement que les persones treballadores posseïm sobre “digitalització” no ha evolucionat al mateix ritme que les tecnologies, la massa coneguda pandèmia de COVID-19 l'ha evidenciat encara més.

Totes i tots utilitzem diàriament les tecnologies però no les entenem ni les dominem completament, la qual cosa converteix qualsevol error comès -per petit que sigui- en un autèntic maldecap. A més la irrupció del teletreball en les nostres vides fa que sigui necessari un coneixement més ampli dels possibles problemes que ens puguem trobar i les seves solucions.

UGT entén que el futur avanç professional de les persones treballadores passa per millorar les seves competències digitals i, en conseqüència, s'ha involucrat activament dins del projecte finançat pel Ministeri d'Educació i Formació Professional i Unió Europea - *Next *Generation.

La Unió Europea aposta per uns objectius en matèria digital per a l'any 2030, que suposaran la creació d'una important quantitat de llocs de treball amb perfil de coneixements en matèria digital en tots els àmbits productiu, la qual cosa converteix als anomenats “coneixements en digitalització” en una important matèria transversal a aplicar en tots els àmbits de la nostra vida diària i la nostra activitat laboral.

En un curt espai de temps, tots nosaltres haurem de tenir aquestes competències per a ser més eficients en els nostres llocs de treball i per això, a l'hora de trobar o accedir a una nova ocupació, els ocupadors exigiran que posseïm aquest tipus de coneixement abans d'incorporar-nos a l'activitat laboral de l'empresa.

El 18 de gener es va publicar en el Butlletí Oficial de l'Estat el Reial decret 46/2022, pel qual s'estableixen determinades qualificacions professionals, entre les quals es troba l'Acreditació de la Qualificació Professional IFC748_2 Digitalització Aplicada a l'Entorn Professional, -corresponent a la branca Informàtica i Comunicacions-, en l'annex de les quals III podeu trobar tota la informació relativa a aquesta.

UGT, a través del projecte *Next *Generation, ha posat a la disposició de totes les persones treballadores el curs “Digitalització aplicada al sector productiu”, destinat a capacitar-les en competències digitals. Aquest té una durada de 30 hores (6 setmanes) en modalitat en línia. Aquesta acció formativa és gratuïta per a qualsevol persona treballadora que es trobi en actiu, ja sigui per compte d'altri, per compte propi, treballador en situació d'ERTO o empleat públic.

Una vegada realitzat i superats tots els controls periòdics, et proporcionarà un diploma acreditatiu del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

A través de la signatura d'aquest diploma, autoritzaràs el Ministeri per a iniciar els procediments d'acreditació de la Qualificació Professional IFC748_2 Digitalització Aplicada a l'Entorn Professional (Reial decret 46/2022, DE 18 de gener) composta -en el cas del curs que ens ocupa- per les unitats de competència “UC2490_2: Aplicar tecnologies habilitadores digitals per a la gestió de dispositius i dades en l'entorn professional” i “UC2491_2: Aplicar tecnologies habilitadores digitals per a la gestió de continguts en l'entorn professional” pertanyents a qualificació esmentada anteriorment.

Si et decideixes a realitzar-ho, quan ho completis hauràs après les competències bàsiques relacionades amb la informació i alfabetització digital, la comunicació i la col·laboració, la creació de continguts digitals, la seguretat en la xarxa i la resolució de problemes. El curs està compost per cinc Accions Formatives més una Acció Formativa inicial que t'oferirà una visió global de les tecnologies habilitadores.

Si vols inscriure't el pots realitzar a través d'aquest enllaç.

Suscribirse a este canal RSS