GRÀCIES A la DENÚNCIA DE CCOO I UGT DESBLOQUEIG JUBILACIONS PARCIALS QUANTES…?

En la Comissió d’Ocupació celebrada el passat 11 de desembre de 2019, l’empresa, a instàncies de CCOO i UGT, va presentar un document amb els requisits que havien de complir els treballadors/as per a acollir-se al programa de Jubilacions Parcials vinculades a la formalització de contractes de relleu, informant en aquella reunió de la immediata remissió d’aquest document a la Comissió d’Assumptes Econòmics, dependent del Ministeri d’Hisenda, perquè emetés autorització.

Gairebé dos anys després, i gràcies a la pressió exercida per CCOO I UGT denunciant en l’Audiència Nacional els incompliments de l’empresa de diversos dels compromisos recollits en l’Acord Pluriennal 2018-2020, incloses la posada en marxa d’un programa de Jubilacions Parcials i la millora de les Excedències Voluntàries Incentivades, l’empresa ha anunciat l’autorització dels òrgans competents. CCOO i UGT han exigit la convocatòria immediata de la Comissió d’Ocupació per a la concreció de la posada en marxa d’aquest programa.

WhatsApp Image 2021 06 17 at 09.39.17