Informe Bretxa Salarial 2024

Amb motiu del Dia de la Igualtat Salarial, 22 de Febrer, en UGT Serveis Públics durant aquest mes estem desenvolupant la campanya +Serveis Públics, +Igualtat Salarial amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la necessitat enfortir els serveis públics per a garantir la igualtat salarial.

Amb motiu d’aquest dia, UGT ha elaborat l’Informe Bretxa Salarial 2024 sobre la situació actual de la bretxa salarial en l’àmbit laboral. Adjuntem l’informe, on s’assenyalen abundants dades sobre la persistència d’aquesta discriminació i es destaca que les dones continuen ocupant pitjors ocupacions, pitjor pagats i ocupen majoritàriament els contractes a temps parcial, un 70% d’ells. En el citat informe s’inclou un apartat rellevant de conclusions i propostes elaborades per la nostra organització.

Us compartim també l’enllaç de presentació d’aquest informe pel seu fora del vostre interès: https://www.youtube.com/watch?v=mvlqr86kjec