,

KAIZEN: EL COM DE LA MILLORA CONTINUA

activitat homologada per Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca del Govern de les Illes Balear

DATES: de l’1 a  31 de DESEMBRE 2019

HORES: 30 hores

MODALITAT: ON LINE (AFAP FORMACIÓN)

DESTINATARIS: EDUCACIÓ PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA

DOCENT: Esteban Cuéllar Hansen

MATRÍCULES:

AFILIATS/ADES

MENYS D’1 ANY

NO AFILIATS/ADES

INSCRIPCIÓ: AQUÍ

INFORMACIÓ: Sector Ensenyament FeSP UGT Illes Balears. Tel. 666 42 66 21 i AFAP FORMACIÓN

OBSERVACIONS: 1) Preferència d’inscripció:  RIGORÒS ORDRE D’INSCRIPCIÓ  – 2) Iniciat el curs no es retorna la matrícula  – 3) FeSP UGT es reserva el dret d’anul·lar el curs si aquest no es cobreix amb un nombre de places mínimes. -4) les tasques s’han de lliurar al ponent dintre del període establert – 6) El curs es donarà per superat si totes les tasques són correctes i entren dintre de termini. tasques: Valoració positiva d’una aplicació didàctica lliurada pel participant, respondre correctament al 50%de les preguntes plantejades sobre el contingut i enquesta de valoració . -6) important: la normativa vigent (boib, núm. 54, de 6 de maig de 2017, art. 4.5.) estipula que només es reconeixerà a l’alumne/a –si coincideix total o parcialment amb dades-  l’activitat a distància de major nombre d’hores – 7) no es retornarà la matrícula si es matricula de més d’un curs – 8) recordau que els cursos no conten si no s’ha superat el màster del professorat en el cas de docents de secundària, batxillerat, fp, idiomes.

CONTINGUTS: A) Modelatge explícit per a millorar la visió, la missió i el pla d’acció. B) Models GROW (créixer) i SMART (intel·ligent) per a aconseguir els objectius. C) Psicologia sistèmica per a l’aplicació d’un pla d’acció detallat. D) Processos per a reforçar el creixement virtuós i viciós. E) Com canviar els hàbits que impedeixen el teu rendiment i com millorar els teus hàbits positius. F) Com sortir de la zona còmoda i ampliar la teva psicologia. G) Com superar bloquejos de rendiment. H )Modelatge explícit, dissenyat per Esteban Cuéllar, del programari d’habilitats depensament i d’acció d’empresaris, artistes i esportistes amb molt bons resultats. I) Estratègies de visualització de la PNL per a la millora dels processos en el Pla d’Acció Sistèmic. J) Estratègies i creences: com identificar-les i canviar-les optimitzant-les. K) Aprendre a fer preguntes poderoses i a resoldre objeccions.L)Practicar intel·ligència emocional a través del coaching i de l’emulació d’estats.

METODOLOGIA: A través d’una plataforma virtual l’alumnat tindrà accés als continguts, així com també la possibilitat de comunicar-se amb el seu tutor per a qualsevol dubte que li pugui sorgir. Per avaluar l’assimilació dels continguts, els participants hauran de contestar unes preguntes relacionades amb el contingut del curs i lliurar una activitat de transferència amb els alumnes del centre.