L’AEEE: tot el que has de saber per aconseguir plaça de personal docent o assessor a l’exterior

Des d’UGT Serveis Públics Exterior s’organitza un nou curs en el segong semestre de l’any 2022. El curso vídeopresencial es durà a terme els díes 23, 24 i 25 setembre de 2022

El curs va dirigit al personal docent de primària i secundària de tot l’àmbit estatal amb destí a centres públics i privats. Una vegada cumplits el requisito exigit pel Ministeri d’Educació i Formació Professional (MEFP) d’un mínim de 15 docents en actiu, podrà participar en el curs fins un 15% de persones capacitades per exercir la docència que no es trobin exercint a la citada activitat.

L’objectiu del curs “L’AEEE: tot el que has de saber per a conseguir plaça de personal docent o assessor a l’exterior”, és preparar al professorat que desitja participar en els concursos de mèrits del MEFP per a cubrir les vacants de personal docent i assessor a l’exterior.

S’ abordarán els programes de l’AEEE, la legislació, habilitats i destresses necessàries per obtenir una plaça de docent o assessor a l’ exterior.

Per preinscribir-se en els cursos, és necessari emplenar el full de preinscripció del curs seleccionat i enviar-la a  formacion.federal@ugt-sp.eu, junt amb el justificant de la transferència, còpia de DNI i la capçalera de la nòmina. Al full de preinscripció, trobarà tota la informació detallada.

Cost curs:

• Afiliats 95 €
  • No afiliats 125 €

Termini d’inscripció: fins completar aforament o fins el 15 de setembre de 2022.

Se trata de un Curso Presencial reconocido por Resolución de 20 de mayo de 2022 del Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF) del Ministerio de Educación y Formación Profesional (MEFP).

Debes contactar con la Consejería de Educación de tu Comunidad autónoma para comprobar si el reconocimiento del Ministerio de Cultura y Deporte (MECD) se aplica también en la mencionada Consejería a efectos de sexenios, concursos, oposiciones, etc.

En caso de que se supere el número de inscritos permitidos en la modalidad Curso presencial, se solicitará el cambio a modalidad Congreso.