, ,

Mesa sectorial 24 de maig 2024

Ordre del dia

1. Proposta de convocatòria per proveir, mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari, dos llocs de feina docent al Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB).
  2. Proposta de convocatòria per proveir, mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari, 5 hores setmanals (3 de lectives i 2 de no lectives) de feina docent per a l’organització de les proves Cangur dins el marc del Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB).
  3. Proposta de convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, la plaça de director del centre de Formació, Innovació i Recerca per a l’exercici de la Direcció Escolar de les Illes Balears (CFIRDE-IB).
  4. Esborrany de Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de dia XX de maig de 2024 per la qual s’aprova la convocatòria pública per cobrir, en comissió de serveis, places de directors de centres de professorat.
  5. Proposta d’instrucció sobre la gestió d’absències i permisos del personal docent que presta serveis efectius en centres públics docents que participa en els procediments selectius convocats per Resolució de 26 de març de 2024.
  6. Proposta de modificació de la Resolució de dia 24 de gener de 2024 per la qual s’aprova la convocatòria pública per formar una borsa d’aspirants a funcionaris interins en centres públics d’ensenyament no universitari per al curs 2024-2025.
  7. Torn obert de paraula.