MESA SECTORIAL DE SERVEIS GENERALS 06/06/2022

Sessió extraordinària de la Mesa Sectorial de Serveis Generals de la CAIB:

Aprovació del sistema a seguir en el torn lliure de les places corresponents a les ofertes ordinàries dels anys 2019,2020 i 2021.

L’Administració presenta la seva proposta del sistema a seguir com a oposició, sense concurs de mèrits i separada del pla d’estabilitat.

UGT exposa la necessitat de fer una transició entre els processos d’estabilització i el procés del torn lliure 2019, 2020 i 2021,  amb un concurs-oposició 60/40, i amb les mateixes condicions que els processos d’estabilització. Una vegada tots els sindicats han exposat la seva proposta, l’administració ha optat per fer concurs-oposició separat dels processos d’estabilització. En una pròxima Mesa es concretaran els percentatges que regiran la fase de concurs i la d’oposició.

● Modificació Decret 30/2009, de 22 de maig, selecció del personal funcionari interí al servei de la CAIB

L’Administració ens informa que la majoria de modificacions son adaptacions al TREBEP. UGT i la resta de la part social ha sol·licitat que l’article 3 “criteris en cas d’empat” no se modifique. La Directora General de Funció Pública ha acceptat la petició i el nou Decret s’aprovat per unanimitat.