Negociació XVI Conveni Col.lectiu General de centres i serveis d’atenció a persones amb discapacitat

Volem enriquir la nostra plataforma reivindicativa comptant amb tots els treballadors i les treballadores dels diferents àmbits de la discapacitat i l’educació especial amb motiu de la propera negociació del XVI CCG  de centres i serveis d’atenció a persones amb discapacitat.

Per canalitzar les demandes,  iniciam una campanya de recollida de propostes entre afiliats,  delegats i simpatitzants mitjançant el qüestionari que us adjuntam.

Volem crear una dinàmica participativa i que els treballadors i les treballadores del sector puguin manifestar les seves propostes de millora.

Enviau les propostes amb el qüestionari al següents contactes.

Jaume Coll Roca

Ana Suárez Martínez

Sindicat Ensenyament Privat FeSP-UGT Ensenyament IB

DESCARREGA EL QÜESTIONARI AQUÍ:

Cuestionario.pdf