REDUCCIÓ DE JORNADA MAJOR DE 55 ANYS

Reducció de jornada per majors de 55 anys.

Els professors majors de 55 anys teniu fins dia 20 de març per presentar la sol·licitud de reducció (de fins a tres hores lectives o de mitja jornada) a la secretaria del centre de destinació per al qual se sol·licita la reducció. Els centres han d’introduir aquestes sol·licituds al GestIB.

Així mateix, com tots els altres permisos que condeix la Direcció General de Personal Docent, els professors que s’acullin a la reducció de mitja jornada per majors de 55 anys han de fer també la sol·licitud a través del GestIB fins dia 15 d’abril. Aquesta reducció es concedeix per a tot el curs escolar 2021-22. Una vegada acceptada per part de la DG de Personal Docent, la sol·licitud no es podrà canviar fins al curs 2022-23. Heu de tenir en compte que només us podeu acollir a la selecció de mitja jornada per a majors de 55 anys dins aquest termini establert.

Us recordam que és molt important que respecteu els terminis que us marquen des de l’Administració.

Per accedir a la sol·licitud de la reducció de mitja jornada al Gestib heu de seguir les següents passes:

Personal→Sol·licitud de permisos i llicències →

Data inici absència (heu de posar 01/09/2021)

Data fi absència (heu de posar 31/08/2022)

Nova sol·licitud a la Direcció General de Personal Docent →

Permís de reducció de jornada per majors de 55 anys. Reducció de mitja jornada.

Afegeix documents →

Altres ( heu d’inserir una còpia de l’ANNEX – Sol·licitud de reducció horària per a professors majors de 55 anys).

En acabar desar.

En cas de dubte, podeu enviar un correu electrònic a:  planificacioeducativa@dgplacen.caib.es

#essencialssempreambtu #UGTEnsenyament #docents #sindicatalteuservei #interins #Funcionaris @fesp-ugtbalears