Taller Simulacre Tests Aux Administratiu CAIB

TALLER SIMULACRES TESTS PER A L’INGRÉS AL COS AUXILIAR ADMINISTRATIU DE CAIB – 15 HORES

IMPORTANT!!:
 1. ADREÇAT A PERSONES AMB CONEIXEMENTS PREVIS DEL TEMARI AUXILIAR ADMINISTRATIU DE CAIB. – 2. L’OBJECTIU ÉS TREBALLAR EL 1ER EXERCICI DEL COS AUXILIAR ADM., DE LES OPOSICIONS JA CONVOCADES CORRESPONENTS A L’OFERTA PÚBLICA DE 2018.

DATES IMPARTICIÓ: 7, 10, 14, 17, 21 i 28 de MARÇ de 2022

HORARI: DILLUNS i DIJOUS, de 16 a 18’30 hores

LLOC: c/ Font i Monteros, núm. 8 Palma

MATRÍCULA: 1. Afiliats/ades: 65€  — 2. Afiliats/ades menys 1 any: 80€ — 3. No Afiliats/ades: 130€

PREINSCRIPCIONS: enviar correu electrònic a cursos@ugt-serveispublics.eu amb el  NOM i LLINATGES, DNI, TELÈFON, ADREÇA ELECTRÒNICA i, si estau AFILIATS/ADES, indicant en el títol del correu SIMULACRES TESTS abans de dijous, 17 de febrer de 2022.

ORGANITZACIÓ i INFORMACIÓ: Secretaria d’Administració Autonòmica 672 789 256Secretaria de Formació i Ocupació 603 788 156 –  647 689 086

OBSERVACIONS: 1) Preferències d’inscripcions AFILIADES i AFILIATS a UGT Serveis Públics IIBB (*Les places s’assignaran per rigorós ordre de preinscripció)2) Iniciat el curs no es retorna la matrícula3) L’horari pot presentar variacions puntuals4) El curs està sotmès a un número mínim de preinscripcions4) La realització del curs està subjecte a la legislació que se’n derivi per la crisi sanitària covid-19.

TALLER SIMULACRES TESTS AUX ADM CAIB.pdf