UGT llança “Ganes”, la nova campanya d’eleccions sindicals i afiliació

El lema de la campanya, “Ganes”, tindrà diverses derivacions com: “Si li poses ganes, guanyem totes i tots” o “Amb UGT, ganes”. El sindicat inicia així la seva campanya de cara a les eleccions sindicals que se celebraran en els pròxims mesos.

Des d’UGT, es pretén animar als treballadors i treballadores d’aquest país a afiliar-se i a participar en les eleccions sindicals de les seves empreses. S’ha demostrat que en les empreses, sectors i convenis en els quals hi ha major presència sindical i afiliació, les condicions laborals de les persones són millors.

La campanya consta de diferents accions que s’aniran llançant en les pròximes setmanes. Per a ella, s’ha comptat amb la cara i la veu de la cantant catalana de rap, d’origen magrebí, *Miss *Raisa, mitjançant un videoclip on alça la veu a favor de la lluita de les treballadores i treballadors.

Amb l’elecció de *Miss *Raisa, UGT pretén transmetre els seus objectius de modernitzar, feminitzar, rejovenir i fer més divers el sindicat. El videoclip se centra en el relat “Passat-Present-Futur” per a posar en valor les conquestes històriques (8 hores de jornada laboral, vacances pagades, etc.), presents (*ERTEs, Llei de teletreball, Llei *Rider, nou contracte indefinit, etc.), i també futures, com la jornada de 32 hores, la igualtat salarial, o les pensions, entre altres. El grup de D’*Korales, format per afiliats i afiliades i membres de la secció sindical d’UGT de la SEAT de Martorell, canten la tornada de “*Uneté a la UGT” .

Aquesta campanya, que s’inicia ara, s’allargarà fins al mes de juny de 2023, i tindrà elements tradicionals, com a cartelleria, samarretes, publicitat exterior, però, sobretot, tindrà presència en les xarxes socials.

UGT compta amb més de 950.000 persones afiliades, així com amb més de 90.000 delegades i delegats i membres de comitès d’empresa en tot el país. La representació sindical en les empreses, permet tenir eines per a treballar tant en les empreses, com en els sectors i ens dota de legitimació social. L’afiliació es converteix així en la força del sindicat. Per tot això, per la qual cosa hem aconseguit i aconseguirem, #*ConUGTGanas.

{mp4}2113{/mp4}