Vacunació en el sector de l’ensenyament

El sector de l’ensenyament està integrat dins els grups 6B (els docents i el personal d’educació infantil i els docents i personal de necessitats educatives especials) i 6C (els docents i el personal d’educació primària i d’educació secundària) del Pla de Vacunació de les Illes Balears.

El col·lectiu està conformat per 25.000 treballadors de tots els centres educatius de Balears incloent-hi tots els nivells i titularitats i el personal no docent (els auxiliars tècnics educatius (ATE), els fisioterapeutes, el personal d’administració i serveis, els educadors de les escoletes 0-3, els monitors dels menjadors escolars i els acompanyants de transport escolar).

Els espais on es durà a terme la vacunació seran:

• Mallorca: Son Dureta, Poliesportiu Germans Escales, Poliesportiu Mateu Canyelles (Inca) i a Hipòdrom de Manacor.
  • Menorca: Recinte Firal de Maó i Sala polivalent del Centre de Salut Canal Salat (Ciutadella).
  • Eivissa: Recinte de Fires i Congressos.
  • Formentera encara s’estudia quin és el lloc més adequat.

Eines d’informació per resoldre dubtes de la ciutadania

971 211 999      Telèfon Infovacuna COVID

VACUNACIOCOVID.IBSALUT.ES       web amb tota la informació pràctica del Pla de Vacunació: diferents vacunes que es reben, característiques, grups de vacunació, vacunes administrades, etc.

covid