CURS ATEs: COMPETÈNCIES PROFESSIONALS AL LLOC DE TREBALL

Dirigit a Personal Auxiliar Tècnic Educatiu de la CAIB

(25 hores de formació – * activitat homologada per l’EBAP)

DATES: del 13 de GENER a 17 de FEBRER de 2020

HORARI: Dilluns i Dimecres, 16’30 h a 19h.                —                    LLOC: Inca

FORMADOR: Sandra Mirri Collina

MATRÍCULES:

AFILIATS/ADES

menys d’1 any

NO AFILIATS/ADES

80 €

120 €

PREINSCRIPCIONS: enviar NOM i LLINATGES, DNI, TELÈFON, ADREÇA ELECTRÒNICA i si estau o no AFILIATS/ADES al correu cursos@ugt-serveispublics.eu  indicant en el títol del correu ATEs

DATA TERMINI PREINSCRIPCIONS:  dijous, 5 de desembre

INFORMACIÓ: Secretaria Formació  Tel. 647 689 086  —  Secretaria Autonòmica Tel.  672 78 92 56

OBSERVACIONS: 1) Preferència d’inscripció:  RIGORÒS ORDRE D’INSCRIPCIÓ 2) Iniciat el curs no es retorna la matrícula — 3) L’horari pot presentar variacions puntuals — 4) FeSP UGT es reserva el dret d’anul·lar el curs si aquest no es cobreix amb un nombre de places mínimes — 5) Assistència mínima obligatòria del 80% de la durada de la formació — 6) Superació correcta del 60% del test final .

PROGRAMA:

1. Els centres educatius: tipus, etapes educatives, aules especials, documents del centre, Consell Escolar, comunitat educativa, normativa estatal (2’5h) – 2 Atenció específica: alumnat NESE, equip suport, perfil ATE (2,5h)

– 3 Acompanyar a l’alumnat amb NEE en els desplaçaments interns en el centre educatiu: tècniques de mobilitat, tècniques d’orientació espacial i temporal, ajudes tècniques, SAAC (2,5h)

– 4 Habilitats d’autonomia personal i social: què són, tècniques d’aprenentatge, processos d’adquisició de les habilitats, tècniques de modificació de conductes, programes, protocols, ACI, PAI (4’5h)

– 5 Neteja e higiene personal: habilitats de la vida diària, benestar biopsicosocial, programa de control d’esfínter (4’5h)

– 6 Esbarjo: preparació, anticipació, desplaçaments, habilitats socials, primers auxilis bàsics (2,5h)

– 7 Atenció a l’alumnat amb NEE en el menjador escolar: higiene personal, higiene postural, hàbits d’alimentació, primers auxilis bàsics (5h) – Prova Final (1h)